Darbo pasiūlymai

Kas mes?

  • Jau 11 metų teikiame buhalterinės apskaitos paslaugas įvairių veiklos sričių klientams;
  • Turime daugiau kaip 60-ies darbuotojų komandą;
  • Investuojame į darbuotojų praktinių žinių ir įgūdžių tobulinimą;
  • Savo paslaugas teikiame daugiau kaip 200 klientų, tarp kurių tokios įmonės kaip ,,Norfos mažmena“„ Assorti“, „Happeak“, „Bio Circle Balticum“ „Kaunas Aircraft Maintenance Services, „SIXT“, restoranai „Čiop čiop”, „Kitchen” ir kt.

Mūsų Facebook puslapis / Linkedin puslapis

Šiuo metu ieškome

Klientų administravimo specialistės (-o)

Esi organizuotas, pozityvus, atidus, junkis  prie mūsų administravimo komandos.

Bendrieji reikalavimai

Tikimės, kad jūs:

  • puikiai mokate lietuvių kalbą;
  • išmanote verslo etiketą;
  • turite vairuotojo pažymėjimą ir mokate vairuoti automobilį su mechanine pavarų dėže;
  • turite administracinio ir/arba vadybinio darbo patirties;
  • esate draugiškas, malonus ir diplomatiškas;
  • mokate vienu metu atlikti kelis darbus.
Z

Jūsų privalumai:

  • Užsienio k. žinios – anglų k., rusų k. ar kt.
  • raštvedybos subtilybių išmanymas.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymus (CV) su nuoroda klientų administravimo specialistė (-as) prašome siųsti iki š. m. spalio 10d. el. paštu personalas@integre.lt.

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

l

Pagrindinės atsakomybės:

  • Informacijos, duomenų ir dokumentų administravimas;
  • dokumentų pateikimas, pristatymas klientams bei atsakingoms institucijoms;
  • sutarčių, priedų prie sutarties, papildomų susitarimų, nutraukimų ruošimas;
  • komunikacija ir bendradarbiavimas su įmonės klientais bei partneriais: pvz., informavimas apie sutarties pratęsimą, nutraukimą, paslaugų sustabdymą
  • teisingo dokumentų perdavimo kontrolė,
  • CRM (santykių su klientais valdymas) sistemos administravimas- naujo kliento įvedimas, veiklos aprašymas, kontaktinės informacijos suvedimas ir atnaujinimas.

 

l

Šalia pagrindinių užduočių jums teks:

  • dalintis darbais ir atsakomybėmis su biuro administratore ir pavaduoti ją;
  • priimti, koordinuoti svečių atvykimą ir išlydėjimą;
  • atsiliepti ir peradresuoti telefono skambučius;
  • administruoti biuro priežiūrą.

Mes siūlome:

  • atlyginimą ir motyvacines priemones pagal jūsų kompetenciją;
  • galimybes įsitraukti ir prisidėti prie įmonės vidinių projektų ar iniciatyvų;
  • draugiškus kolegas, kurie padės ir patars atliekant užduotis;
  • dalyvavimą profesiniuose seminaruose, konferencijose ar mokymuose.

Ieškome jaunesniojo buhalterio (-ės)

Turite teorinių buhalterinės apskaitos žinių ir norite pritaikyti jas praktiškai bei įgyti buhalteriui reikalingų įgūdžių? Tuomet kviečiame Jus prisijungti prie mūsų komandos.

Bendrieji reikalavimai:

  • Buhalterinės apskaitos, finansų ar ekonomikos išsilavinimas, galite būti 3-4 kurso studentas;
  • Anglų k. žinios.

Ieškomos kompetencijos:

  • Noras tobulėti, kaupti žinias ir patirtį;
  • Kruopštumas ir preciziškumas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Gebėjimas analizuoti faktus ir skaičius.
Z

Jūsų privalumai:

  • Galimybė dirbti pilną darbo dieną;
  • Kitų užsienio kalbų žinios: rusų k., lenkų. ar kt.;
  • Esate susipažinęs su Rivile, Navision ar kt. apskaitos programa.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymus (CV) su nuoroda jaunesnysis buhalteris (-ė) prašome siųsti iki š. m. rugsėjo 30 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

l

Pagrindinės atsakomybės:

  • Apskaitos operacijų registravimas apskaitos programoje;
  • Pirminių apskaitos dokumentų tvarkymas, registrų sudarymas;
  • Atsargų apskaita;
  • Skolų derinimas;
  • Pagalba buhalteriui rengiant finansinės atskaitomybės dokumentus,mokesčių deklaracijas ir ataskaitas.

Mes siūlome:

  • Draugišką  kolektyvą, kuris padės ir patars atliekant užduotis;
  • Papildomas motyvacines priemones;
  • Mokymus;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Karjeros galimybes.

Ieškome administracijos ir personalo koordinatoriaus (-ės)

Pasibaigęs, nebegalioja

Ieškome organizuoto ir pozityvaus komandos nario, kuriam patikėsime biuro darbo organizavimą ir personalo vadybą.

Bendri reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas vadybos, personalo vadybos srityse;
  • Vairuotojo pažymėjimas;
  • Geras anglų k. ar kt. užsienio k. mokėjimas (raštu, žodžiu);
  • Personalo administravimo patirtis būtų privalumas.

Ieškomos kompetencijos

  • Gebėti prioretizuoti darbus ir planuoti savo laiką;
  • Atsakingumas ir kruopštumas;
  • Iniciatyvumas ir pozityvumas;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai.
l

Darbo pobūdis:

  • Personalo administravimo darbai bei dokumentacijos tvarkymas;
  • Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas;
  • Darbuotojų įdarbinimo ir išdarbinimo proceso organizavimas;
  • Įmonės dokumentų rengimas (sutartys, prašymai, sąskaitos);
  • Užduočių administratorėms delegavimas ir jų kontrolė;
  • Įmonės ir komandos formavimo renginių koordinavimas;
  • Biuro kasdienės veiklos priežiūra ir koordinavimas, pagalba darbuotojams;
  • Darbo tvarkų, sveikatos, saugos ir kitų taisyklių koordinavimas.

Ką mes jums siūlome:

  • Puikią darbinę atmosferą ir draugišką komandą;
  • Jaukų ir gražų ofisą šalia upės;
  • Mokymus, kurie leidžia tobulėti kaip profesionalui;
  • Gerą atlyginimą ir motyvacinius priedus.

Kaip kandidatuoti?

Atsiųsk savo gyvenimo aprašymą adresu: indre@integre.lt Laiško pavadinimas: administracijos ir personalo koordinatorė (-ius).

Jūsų laiškų lauksime iki šių metų liepos 21 dienos.

Ieškome darbo užmokesčio skaičiavimo specialisto (-ės) 

Ko tikimės iš Jūsų:

  • Dirbate su apskaitos sistemomis „Rivilė Gama“ arba „Directo“;
  • Turite darbo užmokesčio skaičiavimo patirties ne mažiau kaip 1 metus;
  • Išmanote ir turite suminės darbo laiko apskaitos skaičiavimo patirties;
  • Esate įgijęs buhalterijos, finansų ar ekonomikos išsilavinimą;
  • Žinote LR ir ES teisės aktus, reglamentuojančių darbo užmokesčio apskaitą ir mokesčius.

Jūsų privalumai:

  • Užsienio kalbų žinios: anglų k., rusų k. ar kt.
  • Esate susipažinęs su Navision apskaitos programa.

Ieškomos kompetencijos:

  • Atsakingumas ir komandiškumas;
  • Tempas ir dinamiška aplinka Jums privalumas, o ne trūkumas;
  • Noras dalintis savo žiniomis ir pačiam siekti tobulėti.
l

Pagrindinės atsakomybės:

  • Darbo užmokesčio apskaita;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas, taikant suminę darbo laiko apskaitą (mėnesinis darbo užmokestis, kasmetinių ir kitų atostogų kompensacijos, atleidimo iš darbo išmokos ir kt.);
  • Darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas (suminė darbo laiko apskaita);
  • Avanso apyskaitos;
  • Mokėjimų eksportas į banką;
  • Pažymų apie darbo užmokestį ruošimas;
  • Ataskaitų ruošimas ir teikimas vadovams,
  • GPM, Sodra deklaracijos.

Ką mes siūlome:

  • Dėl atlyginimo susitarsime, nes mums aktualiausia žinios ir kompetencija;
  • Mokymus ir motyvacinę sistemą.

Kaip kandidatuoti?

Savo gyvenimo aprašymą atsiųsk mums adresu: personalas@integre.lt . Laiško pavadinimas: darbo užmokesčio specialistas (-ė). Konfidencialumą garantuojame.

Jūsų laiškų lauksime iki šių metų rugsėjo 10 dienos.

Šiuo metu siūlome darbą vyr. buhalteriui (-ei)

Pasibaigęs, nebegalioja

Jei jūs turite puikius komandos darbo organizavimo įgūdžius ir ieškote įmonės, kurioje jūsų įgyta patirtis, profesinė kompetencija ir žinios bus įvertintos, tuomet jums turime darbo pasiūlymą.

Bendri reikalavimai

  • Dirbate su apskaitos sistemomis „Rivilė Gama“ arba „Directo“;
  • Turite vyr. buhalterio(-ės) darbo patirties ne mažiau kaip 3 metus;
  • Esate įgijęs aukštąjį buhalterijos, finansų ar ekonomikos išsilavinimą;
  • Puikiai išmanote LR teisės aktus ir Verslo apskaitos standartus;
  • Rengiate Finansines atskaitomybes ir skaičiuojate darbo užmokestį;
  • Kalbate ir rašote anglų ir rusų kalbomis.

Ieškomos kompetencijos

  • Atsakingumas ir iniciatyvumas;
  • Komandiškumas;
  • Gebėti prioretizuoti darbus ir planuoti savo laiką.

Atsiųskite savo gyvenimo aprašymą

Gyvenimo aprašymus (CV) prašome el. paštu personalas@integre.lt
Konfidencialumą garantuojame, informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

l

Pagrindinės atsakomybės:

  • Paskirtos apskaitos darbuotojų komandos kasdienės veiklos efektyvus organizavimas;
  • Savarankiškas vidutinių ir didelių įmonių buhalterinės apskaitos vedimas;
  • Kokybiškų paslaugų įmonės klientams užtikrinimas;
  • Pavaldžių darbuotojų ugdymas ir jų darbų kontrolė;
  • Įmonės kokybės vadybos sistemos įgyvendinimas;
  • Dalyvavimas derybose su įmonės klientais;
  • Įmonės vadovybės priimtų tikslų ir sprendimų įgyvendinimas.

Ką mes jums siūlome:

  • Dėl atlyginimo susitarsime, nes mums aktualiausia yra žinios ir kompetencija;
  • Biurą šalia upės su gražiu vaizdu;
  • Mokymus;
  • Motyvacinę sistemą.

Turite klausimų? Susisiekite su mumis.

UAB “Integre”

Sporto g. 18,
LT-09238 Vilnius

Tel. +370 5 260 87 87
Faks. +370 5 260 88 60
Mob. +370 656 14035
El. p. info(at)integre.lt

Integre.lt svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti geresnę teikiamų paslaugų kokybę. Naršydami mūsų svetainėje Jūs patvirtinate, jog sutinkate su Integre.lt slapukų politika.

Sutinku