Ištaisyti anksti pastebėtą klaidą yra lengviau nei bandyti susidoroti su jos padariniais. Netikslumai ataskaitose, biudžeto planuose ir kituose dokumentuose gali sukelti sistemos neveiksnumą, todėl Integre savo klientams padeda nustatyti problemą jos pradžioje. Kokios yra dažniausiai pasitaikančios apskaitos klaidos, neleidžiančios produktyviai dirbti?

 

Netvarka tvarkos dokumentuose

Kartais sunku rasti laiko suvienodinti ataskaitų pateikimą ir pasirūpinti jų archyvavimu. Pasitaiko, kad  sistema tampa padrika, kai keičiasi buhalterijos darbuotojai, ypač, jei kiekvienas yra pratęs dirbti savaip. Kai apskaitos dokumentai rengiami netvarkingai, juos sunku analizuoti, atsiranda duomenų įvedimo klaidos. Netvarkinga arba apleista apskaita gali pakenkti jūsų verslui.

Nesutikrinti duomenys

Apskaitos duomenų įvedimas reikalauja tikslumo ir daug dėmesio, todėl kartais gali pasitaikyti klaidų. Reguliariai tikrinkite, ar praėjusio mėnesio išvesties duomenys sutampa su einamojo mėnesio įvesties duomenimis. Jeigu esate sudarę biudžeto planą, palyginkite prognozuotus ir faktinius apskaitos duomenis. Pastebėję įtartiną skirtumą įvertinkite, ar nepasitaikė klaida.

Nėra atsarginės kopijos

Bet kada gali įvykti nenumatyti atvejai, kurių metu prarandama svarbi informacija ar failai. Kad taip nenutiktų, sukurkite įmonės apskaitos programinės įrangos bei kitų duomenų atsargines kopijas ir reguliariai jas atnaujinkite. Daugelyje programinių įrangų yra funkcija automatiškai saugoti apskaitos programos atsarginę kopiją.

Nesudarytas biudžeto planas

Biudžeto planavimas yra jūsų materialių išteklių paskirstymas. Nors strategija gali padėti optimaliai išnaudoti turimus resursus, ne visos įmonės imasi ją kurti. Pasitaiko, kad nedidelį pelną generuojantis smulkusis verslas biudžetą planuoja intuityviai mintyse, tačiau tai ne visada užtikrina efektyvią plėtrą. Tinkamai sudarytas biudžetas padeda vertinti veiklos rezultatus ir nustatyti konkrečius tikslus; sumažinti išlaidas, padidinti pajamas.

Viską stengiatės padaryti vieni

Kartais atrodo, kad vykdydami savo veiklą tuo pat metu galite atlikti ir buhalteriją, tačiau neturėdami patirties neišvengsite klaidų. Jas taisydami eikvosite brangų laiką, kurį galėtumėte skirti verslo plėtrai. Buhalteriai turi įdirbį, reikalingą greitai ir sistemingai paruošti ataskaitas, sekti mokesčių įstatymų pasikeitimus ir pritaikyti juos apskaitoje. Pasamdydami specialistą galėsite optimaliai paskirstyti laiko ir energijos sąnaudas.