Darbo funkcijos
- Įvairių įmonės dokumentų, susijusių su klientais, rengimas, administravimas ir kontrolė (sutartys, raštai, prašymai)
- Dokumentų pateikimas klientams ir atsakingoms institucijoms
- Duomenų suvedimas klientų administravimo sistemoje (CRM)
- Prašymų, pranešimų, raštų per VMI ir Registrų centro elektronines sistemas pateikimas
- Kitų užduočių, susijusių su klientų aptarnavimu, vykdymas
Kompetencija
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas
- Noras dirbti su dokumentais
- Atsakingumas ir kruopštumas
- Analitinis mąstymas
- Puikios lietuvių kalbos (raštu ir žodžiu) ir geros anglų kalbos žinios (raštu)
- Rusų kalbos žinios būtų privalumas
- Geri Excel naudojimo įgūdžiai
- Gebėjimas skirstyti darbus pagal prioritetą ir planuoti savo laiką
Mes siūlome
- Iššūkių kupiną darbą su skirtingais projektais;
- Lanksčią darbo pradžią;
- Draugišką komandą ir jaukų ofisą šalia upės.
Kandidatavimas
Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – jaunesnysis klientų aptarnavimo specialistas (-ė) prašome siųsti iki š. m. rugpjūčio 16 d.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Skelbimas galioja iki
2020 08 16
Atsakomybės lygis
Specialistas
Užimtumas
Pilna darbo diena
Veiklos sritis
Dokumentų valdymas
Atlyginimas
Atlyginimas nuo 700 Eurų (atskaičius mokesčius).
Pasitarkite su mumis
Jei turite klausimų dėl darbo funkcijų, darbo specifikos, įmonės veiklos, drąsiai galite susisiekti su mumis ir pasikalbėti. Mielai atsakysime į jums kilusius klausimus.
