Darbo funkcijos
- Klientų užklausų valdymas;
- Klientų konsultavimas įvairiais finansiniais klausimais;
- Dalyvavimas pardavimų procese;
- Klientų apskaitos proceso sudėliojimas, vykdymo priežiūra ir gerinimo pasiūlymų teikimas;
- Kokybiškų paslaugų įmonės klientams užtikrinimas ir įmonės kokybės vadybos sistemos įgyvendinimas.
Kompetencija
- Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis panašiose pareigose (darbo patirtis įvairias finansines paslaugas teikiančioje įmonėje būtų didelis privalumas);
- Anglų kalbos žinios (ne žemesnis negu B2 lygis);
- Mokestinės ir finansinės apskaitos žinios;
- TFAS suvokimas ir gebėjimas pritaikyti būtų didelis privalumas;
- Universitetinis išsilavinimas finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse;
- Gebėjimas konstruktyviai valdyti ir spręsti stresines situacijas.
Mes siūlome
- Nuolatinio tobulėjimo galimybės;
- Lanksčią darbo pradžią;
- Puikią darbinę atmosferą, draugišką komandą ir jaukų ofisą šalia upės.
Kandidatavimas
Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – klientų aptarnavimo specialistas (-ė) prašome siųsti iki š. m. spalio 8 d.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Skelbimas galioja iki
2020 10 08
Atsakomybės lygis
Specialistas
Užimtumas
Pilna darbo diena
Veiklos sritis
Klientų aptarnavimas
Atlyginimas
Atlyginimas nuo 1500 Eurų (atskaičius mokesčius).
Pasitarkite su mumis
Jei turite klausimų dėl darbo funkcijų, darbo specifikos, įmonės veiklos, drąsiai galite susisiekti su mumis ir pasikalbėti. Mielai atsakysime į jums kilusius klausimus.
