Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Pilna darbo diena
Atsiųskite savo CV

Darbo funkcijos

  • Klientų užklausų valdymas;
  • Klientų konsultavimas įvairiais finansiniais klausimais;
  • Dalyvavimas pardavimų procese;
  • Klientų apskaitos proceso sudėliojimas, vykdymo priežiūra ir gerinimo pasiūlymų teikimas;
  • Kokybiškų paslaugų įmonės klientams užtikrinimas ir įmonės kokybės vadybos sistemos įgyvendinimas.

Kompetencija

  • Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis panašiose pareigose (darbo patirtis įvairias finansines paslaugas teikiančioje įmonėje būtų didelis privalumas);
  • Anglų kalbos žinios (ne žemesnis negu B2 lygis);
  • Mokestinės ir finansinės apskaitos žinios;
  • TFAS suvokimas ir gebėjimas pritaikyti būtų didelis privalumas;
  • Universitetinis išsilavinimas finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse;
  • Gebėjimas konstruktyviai valdyti ir spręsti stresines situacijas.

 

Mes siūlome

  • Nuolatinio tobulėjimo galimybės;
  • Lanksčią darbo pradžią;
  • Puikią darbinę atmosferą, draugišką komandą ir jaukų ofisą šalia upės.

Kandidatavimas

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – klientų aptarnavimo specialistas (-ė) prašome siųsti iki š. m.  spalio 8 d.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Skelbimas galioja iki

2020 10 08

Atsakomybės lygis

Specialistas

Užimtumas

Pilna darbo diena

Veiklos sritis

Klientų aptarnavimas

Atlyginimas

Atlyginimas nuo 1500 Eurų (atskaičius mokesčius).

Pasitarkite su mumis

Jei  turite  klausimų dėl darbo  funkcijų, darbo specifikos, įmonės veiklos, drąsiai galite susisiekti su mumis ir pasikalbėti. Mielai atsakysime į jums kilusius klausimus.

Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. Cookies) skirtus sklandžiam svetainės veikimui, kurie apie Jus nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus atpažinti. Slapukų politika.

Sutinku
×