Darbo funkcijos
- Priskirtų klientų darbo užmokesčio, atostogų, susijusių mokesčių ir kitų išmokų skaičiavimas;
- Reikiamų ataskaitų, pranešimų, deklaracijų ir kitų dokumentų ruošimas;
- Personalo dokumentų ruošimas ir administravimas;
- Darbo užmokesčio sistemos visumos ir jos dalių supratimas bei sugebėjimas ją tinkamai paruošti;
- Klientų ir kolegų konsultavimas ir kiti su darbo užmokesčiu susiję darbai.
Kompetencija
- Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis atliekant panašias darbo funkcijas;
- Buhalterinės apskaitos arba finansinis išsilavinimas;
- Darbo patirtis su apskaitos programa „Rivilė Gama“; kitų darbo užmokesčio skaičiavimo programų išmanymas būtų didelis privalumas;
- LR teisės aktų, susijusių su darbo užmokesčio skaičiavimu, išmanymas;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Anglų kalbos žinios (B1 lygis) – būtų privalumas.
Mes siūlome
- Nuolatinio tobulėjimo galimybės;
- Lanksčią darbo pradžią;
- Puikią darbinę atmosferą, draugišką komandą ir jaukų ofisą šalia upės.
Kandidatavimas
Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – darbo užmokesčio konsultantas (-ė) prašome siųsti iki š. m. gruodžio 5 d.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Skelbimas galioja iki
2020 12 05
Atsakomybės lygis
Specialistas
Užimtumas
Pilna darbo diena
Veiklos sritis
Buhalterinių paslaugų įmonė
Atlyginimas
Nuo 1935,00 eurų (prieš mokesčius)
Pasitarkite su mumis
Jei turite klausimų dėl darbo funkcijų, darbo specifikos, įmonės veiklos, drąsiai galite susisiekti su mumis ir pasikalbėti. Mielai atsakysime į jums kilusius klausimus.
