Paslaugų kokybė ir kaip ją užtikrinti, domina mūsų klientus, verslo partnerius ir ypač mus pačius, paslaugų teikėjus.
Prieš kelerius metus stipriai išaugus įmonei „Integre“, natūraliai iškilo poreikis struktūruotam procesų aprašymui su instrukcijomis bei paaiškinimais. Savo klientams įmonė norėjo garantuoti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, o tai padaryti 55 darbuotojų kolektyve be proaktyvių įmonės veiklos procesų valdymo būtų buvę sunkoka. Todėl 2014 m. „Integre” įsidiegė ISO 9001 – 2008 kokybės vadybos sistemą, kurią įvardina kaip vieną iš savo sėkmės priežasčių.
Siekdami ne tik kokybiško klientų aptarnavimo, bet ir efektyvaus verslo rizikų valdymo, šių metų balandžio mėnesį pradėjo diegti ir naujausią ISO 9001-2015 versiją. Pasak Loretos Dainytės, UAB „Integre“ vykdomosios direktorės, patobulinti veiklos procesai užtikrina efektyvų rizikų valdymą įmonėje. Pavyzdžiui, buhalterinės apskaitos veikloje labai svarbu sekti visas mokestines naujoves ir laiku į jas tinkamai reaguoti, todėl reguliariai daromi susirinkimai, kurių metu yra pristatomi teisės aktų pasikeitimai.
„Jau dabar matoma įdiegtos kokybės vadybos sistemos pridėtinė vertė“, – teigia L. Dainytė – tapo daug lengviau užtikrinti efektyvesnius procesus verslo vystymo eigoje. Be to, nuolatinis kokybės vadybos sistemos gerinimas įmonėje įtraukia visus darbuotojus į procesų tobulinimą ir užtikrina sklandų jų optimizavimą”.
UAB „Integre“ – ne tik verslą vystanti, bet ir socialiai atsakinga įmonė. Siekdami gerinti mus supančios aplinkos apsaugos veiksmingumą, pradėjo diegti ir ISO 14001-2015 (Aplinkos apsaugos vadybos sistemą). Įmonė taip pat prisideda prie įvairių socialinių iniciatyvų, ir jau antrus metus remia projektą „Vaikų svajonės”.