Jaunesnysis (-ioji) klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

Pilna darbo diena
Atsiųskite savo CV

TAVĘS LAUKIA

  • Klientų užsakymų valdymas ir administravimas

  • Bendradarbiavimas su kolegomis ir klientais sprendžiant kasdienes situacijas

  • Klientų kasdienių poreikių analizė, skambučių valdymas, užklausų apdorojimas ir kt.

  • Pastovaus ryšio su klientais palaikymas

REIKALAVIMAI

  • Aukštasis/universitetinis išsilavinimas (finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse – privalumas)

  • Rusų, anglų kalbų mokėjimas – privalumas

  • Puikus bendravimo įgūdžiai

  • Gebėjimas tiek komandoje, tiek savarankiškai organizuoti savo veiklą

  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office paketas)

MES GARANTUOJAME

  • Atsakingą darbą šiuolaikiškoje, patikimoje ir stabilioje kompanijoje
  • Galimybes asmeniniam, profesiniam tobulėjimui
  • Galimybę diegti/naudoti naujausias technologijas
  • Sveikatos patikrinimą biure, skiepus
  • Komandinę ir pozityvią atmosferą
  • Staigmenas bei įvairias veiklas

Skelbimas galioja iki

2022 10 20

Atsakomybės lygis

Specialistas

Veiklos sritis

Buhalterinė apskaita

Atlyginimas

Atlyginimas 700-900 Eur (neto)

Pasitarkite su mumis

Jei  turite  klausimų dėl darbo  funkcijų, darbo specifikos, įmonės veiklos, drąsiai galite susisiekti su mumis ir pasikalbėti. Mielai atsakysime į jums kilusius klausimus.