Darbo pasiūlymai

Kas mes?

  • Jau 11 metų teikiame buhalterinės apskaitos paslaugas įvairių veiklos sričių klientams;
  • Turime daugiau kaip 60-ies darbuotojų komandą;
  • Investuojame į darbuotojų praktinių žinių ir įgūdžių tobulinimą;
  • Savo paslaugas teikiame daugiau kaip 200 klientų, tarp kurių tokios įmonės kaip ,,Norfos mažmena“„ Assorti“, „Happeak“, „Bio Circle Balticum“ „Kaunas Aircraft Maintenance Services, „SIXT“, restoranai „Čiop čiop”, „Kitchen” ir kt.

Mūsų Facebook puslapis / Linkedin puslapis

KANDIDATŲ Į DARBUOTOJUS ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

Su detalesne informacija apie UAB „Integre“ vykdomą kandidatų į darbuotojus privatumo politiką, galite susipažinti ČIA.

Norėdami prisijungti prie mūsų kolektyvo, galite atsiųsti mums savo gyvenimo aprašymą puslapyje nurodytais kontaktais. Siųsdami mums savo gyvenimo aprašymą sutinkate, kad UAB „Integre“ tvarkys Jūsų asmens duomenis atrankos tikslais. Plačiau apie savo teises ir apie tai, kaip naudoja Jūsų kontaktinius duomenis ir kitą informaciją, skaitykite Privatumo Politikoje.

Ieškome vyr. buhalterio (-ės)

Bendrieji reikalavimai:

  • Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis vyr. buhalterio (-ės) pareigose;
  • Įvairių teisinių formų įmonių buhalterinės apskaitos išmanymas;
  • Anglų kalbos žinios (ne žemesnis negu B2 lygis), rusų kalbos žinios būtų didelis privalumas;
  • Darbo patirtis su apskaitos programa „Rivilė Gama“ ir/ar „Navision“;
  • Buhalterinės apskaitos arba finansinis išsilavinimas.

Privalumai:

  • Drąsiai bendraujate su skirtingo būdo žmonėmis;
  • Gebate skirstyti darbus pagal prioritetą ir planuoti ne tik savo, bet ir kitų laiką;
  • Atlikdami užduotis siekiate kuo didesnio darbo efektyvumo;
  • Sugebate savarankiškai identifikuoti problemas ir pasiūlyti būdus joms išspręsti.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – vyr.buhalteris (-ė) prašome siųsti iki 2019 m. sausio 10 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

l

Darbo pobūdis:

  • Apskaitos darbuotojų komandos kasdienės veiklos efektyvus organizavimas;
  • Kokybiškų paslaugų įmonės klientams užtikrinimas;
  • Mokestinių ir finansinių ataskaitų ruošimas ir pateikimas valstybės ir finansinėms institucijoms;
  • Įmonės kokybės vadybos sistemos įgyvendinimas;
  • Kasdienių apskaitos problemų ir klausimų sprendimas.

Mes siūlome:

  • Atlyginimą, priklausantį nuo Jūsų turimos kompetencijos;
  • Lanksčią darbo dienos pradžią;
  • Dalyvavimą profesiniuose mokymuose ir nuolatinio tobulėjimo galimybes;
  • Galimybę dalyvauti naujų projektų ir paslaugų vystyme;
  • Jaukų ir šiltą ofisą šalia upės.

Ieškome jaunesniojo buhalterio (-ės)

(apskaitininko (-ės))

Bendrieji reikalavimai:

• Buhalterinės apskaitos ar finansinis išsilavinimas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Noras tobulėti ir įgyti praktinių įgūdžių buhalterinės apskaitos srityje;
• Rusų arba anglų kalbos žinios būtų privalumas;
• Darbo patirtis su apskaitos programa „Rivilė Gama“ būtų privalumas.

Ieškomos savybės:

• Atsakingumas ir kruopštumas;
• Gebėjimas skirstyti darbus pagal prioritetą ir planuoti laiką;
• Iniciatyvumas;
• Pozityvumas,

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – apskaitininkas (-ė) prašome siųsti iki š. m. gruodžio 7 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

l

Darbo pobūdis:

• Darbas su apskaitos sistema „Rivilė Gama“ (padėsime išmokti su ja dirbti); • Pirminių dokumentų (pirkimų, pardavimų, bankinių operacijų) apskaita; • Skolų derinimas; • Atsargų apskaita; • Vyr. buhalterio deleguotų užduočių atlikimas.

Mes siūlome:

• Praktinių žinių ir įgūdžių tobulinimą buhalterinės apskaitos srityje;
• Atlyginimą, priklausantį nuo Jūsų turimos kompetencijos;
• Lankstų darbo grafiką;
• Mokymus, kurie leidžia tobulėti kaip profesionalui;
• Puikią darbinę atmosferą, draugišką komandą ir jaukų ofisą šalia upės.

Ieškome buhalterio (-ės)

Jei Jūs ieškote įmonės, kurioje Jūsų įgyta patirtis, turima kompetencija ir žinios bus įvertintos, tuomet turime Jums darbo pasiūlymą.

Patirtis, kurios tikimės iš jūsų:

  • Dirbate su apskaitos sistema „Rivilė Gama“;
  • Turite ne mažesnę kaip 2 metų buhalterio (-ės) darbo patirties;
  • Savo karjerą siejate su apskaitos, finansų sritimi;
  • Esate įgijęs (-usi) buhalterijos, finansų ar ekonomikos išsilavinimą;
  • Kalbate ir rašote anglų ir rusų kalbomis.
Z

Ieškomos savybės ir gebėjimai:

  • Atsakingumas ir iniciatyvumas;
  • Gebėjimas dirbti komandoje;
  • Gebėjimas planuoti savo darbus ir laikytis terminų.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – buhalteris (-ė) prašome siųsti iki š. m. balandžio 30 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

l

Jums bus patikėtos šios pagrindinės atsakomybės:

  • Pirminių dokumentų apskaita;
  • Darbo užmokesčio apskaita;
  • Mėnesio ataskaitų ir deklaracijų pildymas;
  • Užduočių delegavimas jaunesniesiems buhalteriams;
  • buhalterio deleguotų užduočių atlikimas.

 

Ką mes jums siūlome:

  • Atlyginimą, atitinkantį Jūsų žinias ir kompetenciją;
  • Papildomas motyvacines priemones;
  • Dalyvavimą profesiniuose seminaruose ir mokymuose;
  • Jaukų ir gražų ofisą šalia upės.

Šiuo metu ieškome

Klientų administravimo specialistės (-o)

Esi organizuotas, pozityvus, atidus, junkis  prie mūsų administravimo komandos.

Bendrieji reikalavimai

Tikimės, kad jūs:

  • puikiai mokate lietuvių kalbą;
  • išmanote verslo etiketą;
  • turite vairuotojo pažymėjimą ir mokate vairuoti automobilį su mechanine pavarų dėže;
  • turite administracinio ir/arba vadybinio darbo patirties;
  • esate draugiškas, malonus ir diplomatiškas;
  • mokate vienu metu atlikti kelis darbus.
Z

Jūsų privalumai:

  • Užsienio k. žinios – anglų k., rusų k. ar kt.
  • raštvedybos subtilybių išmanymas.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymus (CV) su nuoroda klientų administravimo specialistė (-as) prašome siųsti iki š. m. spalio 10d. el. paštu personalas@integre.lt.

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

l

Pagrindinės atsakomybės:

  • Informacijos, duomenų ir dokumentų administravimas;
  • dokumentų pateikimas, pristatymas klientams bei atsakingoms institucijoms;
  • sutarčių, priedų prie sutarties, papildomų susitarimų, nutraukimų ruošimas;
  • komunikacija ir bendradarbiavimas su įmonės klientais bei partneriais: pvz., informavimas apie sutarties pratęsimą, nutraukimą, paslaugų sustabdymą
  • teisingo dokumentų perdavimo kontrolė,
  • CRM (santykių su klientais valdymas) sistemos administravimas- naujo kliento įvedimas, veiklos aprašymas, kontaktinės informacijos suvedimas ir atnaujinimas.

 

l

Šalia pagrindinių užduočių jums teks:

  • dalintis darbais ir atsakomybėmis su biuro administratore ir pavaduoti ją;
  • priimti, koordinuoti svečių atvykimą ir išlydėjimą;
  • atsiliepti ir peradresuoti telefono skambučius;
  • administruoti biuro priežiūrą.

Mes siūlome:

  • atlyginimą ir motyvacines priemones pagal jūsų kompetenciją;
  • galimybes įsitraukti ir prisidėti prie įmonės vidinių projektų ar iniciatyvų;
  • draugiškus kolegas, kurie padės ir patars atliekant užduotis;
  • dalyvavimą profesiniuose seminaruose, konferencijose ar mokymuose.

Apskaitininko (-ės) darbas paskutinio

kurso studentui (-ei)

UAB „Integre“ siūlo darbą paskutinio kurso buhalterinės apskaitos studijų studentui (-ei).

Ieškomos savybės ir gebėjimai:

  • Buhalterinės apskaitos ar finansų studijų programa;
  • Noras tobulėti ir įgyti praktinių įgūdžių buhalterinės apskaitos srityje;
  • Kruopštumas ir atsakingumas;
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Rusų arba anglų kalbos žinios būtų privalumas.
l

Jums bus patikėtos šios pagrindinės atsakomybės:

  • Darbas su apskaitos sistema „Rivilė Gama“ (padėsime išmokti su ja dirbti);
  • Pirminių dokumentų (pirkimų, pardavimų) tvarkymas;
  • Skolų derinimas;
  • Kuro apskaita;
  • Pagalba vyr. buhalteriui.

 

Ką mes jums siūlome:

  • Praktinių žinių ir įgūdžių tobulinimą buhalterinės apskaitos srityje;
  • Atlyginimą, priklausantį nuo Jūsų turimos kompetencijos;
  • Karjeros galimybes;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Puikią darbinę atmosferą, draugišką komandą ir jaukų ofisą šalia upės.

Kaip kandidatuoti?

Jeigu susidomėjote galimybę pradėti arba tęsti savo karjerą mūsų įmonėje, lauksime Jūsų gyvenimo aprašymų su nuoroda „Apskaitininkas (-ė)“ el.p.: personalas@integre.lt iki 2018 m. vasario 28 d.  Informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

 

Ieškome administracijos vadybininko (-ės)

Ieškome organizuoto, kruopštaus, nebijančio naujų darbų ir iššūkių komandos nario, kuriam patikėsime įmonės dokumentų valdymą, dalinę biuro priežiūrą, geros atmosferos kūrimą ir įvairias kitas užduotis, skatinančias tobulėti.

Bendri reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Raštvedybos taisyklių išmanymas;
  • Noras dirbti ir savarankiškai ieškoti sprendimų užduotimsatlikti;
  • Vairuotojo pažymėjimas;
  • Puikus lietuvių kalbos ir geras anglų arba kitos užsienio kalbosmokėjimas (raštu, žodžiu);
  • Biuro administravimo darbo patirtis būtų didelis privalumas.
Z

Ieškomos savybės:

  • Atsakingumas ir kruopštumas;
  • Gebėjimas skirstyti darbus pagal prioritetą ir planuoti laiką;
  • Iniciatyvumas;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • Pozityvumas.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – administracijos vadybininkas (-ė) prašome siųsti iki š. m. vasario 19 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

 

 

l

Darbo pobūdis:

  • Įvairių įmonės dokumentų rengimas ir administravimas(sutartys, raštai, prašymai);
  • Komunikacija su esamais įmonės klientais ir partneriais (tiekgyvai, tiek elektroniniu būdu);
  • Dokumentų pateikimas klientams ir atsakingoms institucijoms(pagal poreikį);
  • Duomenų suvedimas klientų administravimo sistemoje (CRM);
  • Prašymų, pranešimų, raštų per Sodros, VMI ir Registrų centroelektronines sistemas pateikimas;
  • Administracijos darbuotojų paskirtų užduočių vykdymas;
  • Darbų ir atsakomybių dalinimasis su biuro administratore ir jospavadavimas;
  • Biuro kasdienės veiklos priežiūra (svečių priėmimas,atsiliepimas į skambučius, pagalba darbuotojams).

 

Ką mes siūlome:

  • Puikią darbinę atmosferą ir draugišką komandą;
  • Jaukų ir gražų ofisą šalia upės;
  • Mokymus, kurie leidžia tobulėti kaip profesionalui;
  • Gerą atlyginimą ir motyvacinius priedus.

Ieškome administracijos ir personalo koordinatoriaus (-ės)

Ieškome organizuoto ir pozityvaus komandos nario, kuriam patikėsime biuro darbo organizavimą ir personalo vadybą.

Bendri reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas vadybos, personalo vadybos srityse;
  • Vairuotojo pažymėjimas;
  • Geras anglų k. ar kt. užsienio k. mokėjimas (raštu, žodžiu);
  • Personalo administravimo patirtis būtų privalumas.

Ieškomos kompetencijos

  • Gebėti prioretizuoti darbus ir planuoti savo laiką;
  • Atsakingumas ir kruopštumas;
  • Iniciatyvumas ir pozityvumas;
  • Puikūs bendravimo įgūdžiai.
l

Darbo pobūdis:

  • Personalo administravimo darbai bei dokumentacijos tvarkymas;
  • Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas;
  • Darbuotojų įdarbinimo ir išdarbinimo proceso organizavimas;
  • Įmonės dokumentų rengimas (sutartys, prašymai, sąskaitos);
  • Užduočių administratorėms delegavimas ir jų kontrolė;
  • Įmonės ir komandos formavimo renginių koordinavimas;
  • Biuro kasdienės veiklos priežiūra ir koordinavimas, pagalba darbuotojams;
  • Darbo tvarkų, sveikatos, saugos ir kitų taisyklių koordinavimas.

Ką mes jums siūlome:

  • Puikią darbinę atmosferą ir draugišką komandą;
  • Jaukų ir gražų ofisą šalia upės;
  • Mokymus, kurie leidžia tobulėti kaip profesionalui;
  • Gerą atlyginimą ir motyvacinius priedus.

Kaip kandidatuoti?

Atsiųsk savo gyvenimo aprašymą adresu: indre@integre.lt Laiško pavadinimas: administracijos ir personalo koordinatorė (-ius).

Jūsų laiškų lauksime iki šių metų liepos 21 dienos.

Ieškome darbo užmokesčio skaičiavimo specialisto (-ės) 

Ko tikimės iš Jūsų:

  • Dirbate su apskaitos sistemomis „Rivilė Gama“ arba „Directo“;
  • Turite darbo užmokesčio skaičiavimo patirties ne mažiau kaip 1 metus;
  • Išmanote ir turite suminės darbo laiko apskaitos skaičiavimo patirties;
  • Esate įgijęs buhalterijos, finansų ar ekonomikos išsilavinimą;
  • Žinote LR ir ES teisės aktus, reglamentuojančių darbo užmokesčio apskaitą ir mokesčius.

Jūsų privalumai:

  • Užsienio kalbų žinios: anglų k., rusų k. ar kt.
  • Esate susipažinęs su Navision apskaitos programa.

Ieškomos kompetencijos:

  • Atsakingumas ir komandiškumas;
  • Tempas ir dinamiška aplinka Jums privalumas, o ne trūkumas;
  • Noras dalintis savo žiniomis ir pačiam siekti tobulėti.
l

Pagrindinės atsakomybės:

  • Darbo užmokesčio apskaita;
  • Darbo užmokesčio skaičiavimas, taikant suminę darbo laiko apskaitą (mėnesinis darbo užmokestis, kasmetinių ir kitų atostogų kompensacijos, atleidimo iš darbo išmokos ir kt.);
  • Darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas (suminė darbo laiko apskaita);
  • Avanso apyskaitos;
  • Mokėjimų eksportas į banką;
  • Pažymų apie darbo užmokestį ruošimas;
  • Ataskaitų ruošimas ir teikimas vadovams,
  • GPM, Sodra deklaracijos.

Ką mes siūlome:

  • Dėl atlyginimo susitarsime, nes mums aktualiausia žinios ir kompetencija;
  • Mokymus ir motyvacinę sistemą.

Kaip kandidatuoti?

Savo gyvenimo aprašymą atsiųsk mums adresu: personalas@integre.lt . Laiško pavadinimas: darbo užmokesčio specialistas (-ė). Konfidencialumą garantuojame.

Jūsų laiškų lauksime iki šių metų rugsėjo 10 dienos.

Šiuo metu siūlome darbą vyr. buhalteriui (-ei)

Pasibaigęs, nebegalioja

Jei jūs turite puikius komandos darbo organizavimo įgūdžius ir ieškote įmonės, kurioje jūsų įgyta patirtis, profesinė kompetencija ir žinios bus įvertintos, tuomet jums turime darbo pasiūlymą.

Bendri reikalavimai

  • Dirbate su apskaitos sistemomis „Rivilė Gama“ arba „Directo“;
  • Turite vyr. buhalterio(-ės) darbo patirties ne mažiau kaip 3 metus;
  • Esate įgijęs aukštąjį buhalterijos, finansų ar ekonomikos išsilavinimą;
  • Puikiai išmanote LR teisės aktus ir Verslo apskaitos standartus;
  • Rengiate Finansines atskaitomybes ir skaičiuojate darbo užmokestį;
  • Kalbate ir rašote anglų ir rusų kalbomis.

Ieškomos kompetencijos

  • Atsakingumas ir iniciatyvumas;
  • Komandiškumas;
  • Gebėti prioretizuoti darbus ir planuoti savo laiką.

Atsiųskite savo gyvenimo aprašymą

Gyvenimo aprašymus (CV) prašome el. paštu personalas@integre.lt
Konfidencialumą garantuojame, informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

l

Pagrindinės atsakomybės:

  • Paskirtos apskaitos darbuotojų komandos kasdienės veiklos efektyvus organizavimas;
  • Savarankiškas vidutinių ir didelių įmonių buhalterinės apskaitos vedimas;
  • Kokybiškų paslaugų įmonės klientams užtikrinimas;
  • Pavaldžių darbuotojų ugdymas ir jų darbų kontrolė;
  • Įmonės kokybės vadybos sistemos įgyvendinimas;
  • Dalyvavimas derybose su įmonės klientais;
  • Įmonės vadovybės priimtų tikslų ir sprendimų įgyvendinimas.

Ką mes jums siūlome:

  • Dėl atlyginimo susitarsime, nes mums aktualiausia yra žinios ir kompetencija;
  • Biurą šalia upės su gražiu vaizdu;
  • Mokymus;
  • Motyvacinę sistemą.

Turite klausimų? Susisiekite su mumis.

UAB “Integre”

Sporto g. 18,
LT-09238 Vilnius

Tel. +370 5 260 87 87
Faks. +370 5 260 88 60
Mob. +370 656 14035
El. p. info(at)integre.lt

Integre.lt svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti geresnę teikiamų paslaugų kokybę. Naršydami mūsų svetainėje Jūs patvirtinate, jog sutinkate su Integre.lt slapukų politika.

Sutinku