Ieškome Talentų

Jūsų žingsnis į naują etapą
Atsiųskite savo CV

Sėkmė

Kas mes esame

Buhalterinės apskaitos paslaugas teikiame nuo 2006m.  

Turime daugiau kaip 50-ies darbuotojų komandą.

 

Savo paslaugas teikiame daugiau kaip 200 klientų.

 

Kandidatų į darbuotojus asmens duomenų tvarkymas

 

Su detalesne informacija apie UAB „Integre“ vykdomą kandidatų į darbuotojus privatumo politiką, galite susipažinti ČIA.

 

Atviros darbo pozicijos

Norėdami prisijungti prie mūsų kolektyvo, galite atsiųsti mums savo gyvenimo aprašymą. Siųsdami mums savo gyvenimo aprašymą sutinkate, kad UAB „Integre“ tvarkys Jūsų asmens duomenis atrankos tikslais. Plačiau apie savo teises ir apie tai, kaip naudoja Jūsų kontaktinius duomenis ir kitą informaciją, skaitykite PRIVATUMO POLITIKOJE.

Ieškome finansų konsultanto asistento (-ės)

Darbo pobūdis:

• Įvairių įmonės dokumentų, susijusių su klientais, rengimas, administravimas ir kontrolė (sutartys, raštai, prašymai)
• Dokumentų pateikimas klientams ir atsakingoms institucijoms
• Duomenų suvedimas klientų administravimo sistemoje (CRM)
• Prašymų, pranešimų, raštų per VMI ir Registrų centro elektronines sistemas pateikimas
• Kitų užduočių, susijusių su klientų aptarnavimu, vykdymas

Z

Siūlome:

  • Iššūkių kupiną darbą su skirtingais projektais;
  • Draugišką komandą;
  • Pažangių technologijų taikymą ir „žalią šviesą“ idėjoms;
  • Lanksčią darbo dienos pradžią;
  • Atlyginimą nuo 750 Eurų (atskaičius mokesčius).

 

l

Bendrieji reikalavimai:

• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas
• Noras dirbti su dokumentais
• Atsakingumas ir kruopštumas
• Analitinis mąstymas
• Puikios lietuvių kalbos (raštu ir žodžiu) ir geros anglų kalbos žinios (raštu)
• Rusų kalbos žinios būtų privalumas
• Geri Excel naudojimo įgūdžiai
• Gebėjimas skirstyti darbus pagal prioritetą ir planuoti savo laiką

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – asistentas (-ė) prašome siųsti iki š. m. gruodžio 21 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Ieškome vyr. buhalterio (-ės)

Darbo pobūdis:

  • Skirtingų buhalterinės apskaitos užduočių, atlikimas (priklausomai nuo kompetencijos);
  • Kokybiškų paslaugų įmonės klientams užtikrinimas;
  • Mokestinių ir finansinių ataskaitų ruošimas ir pateikimas;
  • Kasdienių apskaitos problemų ir klausimų sprendimas.
Z

Siūlome:

  • Iššūkių kupiną darbą su skirtingais projektais;
  • Draugiška profesionalų komandą;
  • Pažangių technologijų taikymą ir „žalią šviesą“ idėjoms;
  • Lanksčią darbo dienos pradžią;
  • Atlyginimą nuo 1200 Eurų (atskaičius mokesčius).

 

l

Bendrieji reikalavimai:

  • Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis vyr. buhalterio (-ės) pareigose (darbo patirtis įvairias finansines paslaugas teikiančioje įmonėje būtų didelis privalumas);
  • Anglų kalbos žinios (ne žemesnis negu B2 lygis);
  • Darbo patirtis su apskaitos programa „Rivilė Gama“;
  • Universitetinis išsilavinimas finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – vyr. buhalteris (-ė) prašome siųsti iki š. m. gruodžio 13 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Head of financial accounting

Functions:

• Cooperate, lead and coach the team, control the workload
• KPI goals achievement
• Ensure that accounting performed on a timely and accurate basis
• Create and implement of financial management accounting policy, improve of accounting processes
• Solve daily accounting problems and issues
• Participate in various financial projects

Z

We offer:

  • Challenging work with different projects
  • Team of friendly professionals
  • Application of advanced technologies and green light for ideas
  • Flexible start of the working day
  • Salary from 1700 Eur (after tax).

 

l

Competences:

• Minimum 5 years of work experience as a Chief Accountant or Finance Manager (experience in an Accounting and/or Financial Services Company would be an advantage)
• Very good communication skills in English (both written and spoken)
• Knowledge of accounting programs “Rivilė Gama” and/or Navision and/or Directo
• Educational background in accounting, economics or other related fields
• Knowledge of IFRS accounting would be considered as an advantage.

To apply for this opportunity, please send your resume (CV) in English and salary expectations no later than 2019-12-05, to personalas@integre.lt. Please use the subject line “HEAD OF FINANCIAL ACCOUNTING”. Confidentiality guaranteed.

Ieškome buhalterio (-ės)

Darbo pobūdis:

• Pirminių dokumentų (pirkimų, pardavimų, banko išrašų) apskaita;
• Skolų derinimas;
• Atsargų apskaita;
• Bankinių pavedimų atlikimas;
• Darbo užmokesčio skaičiavimas;
• Mėnesio ataskaitų ir deklaracijų pildymas;
• Vyr. buhalterio deleguotų užduočių atlikimas.

Z

Siūlome:

  • Lanksčią darbo dienos pradžią;
  • Nuolatinio tobulėjimo galimybes;
  • Pažangių technologijų taikymas ir „žalią šviesą“ idėjoms;
  • Draugišką profesionalų komandą;
  • Atlyginimą nuo 600 iki 900 Eurų (atskaičius mokesčius).
l

Bendrieji reikalavimai:

  • Ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis buhalterio (-ės) pareigose;
  • Buhalterinės apskaitos arba finansinis išsilavinimas;
  • Darbo patirtis su apskaitos programa „Rivilė Gama“;
  • Geros anglų kalbos žinios (būtų privalumas);
  • Skirtingų darbo užmokesčio formų skaičiavimo patirtis būtų didelis privalumas.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – buhalteris (-ė) prašome siųsti iki š. m. spalio 30 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus. 

Ieškome apskaitininko (-ės)

Darbo pobūdis:

• Darbas su apskaitos sistema „Rivilė Gama“ (padėsime išmokti su ja dirbti);
• Pirminių dokumentų (pirkimų, pardavimų, bankinių operacijų) apskaita;
• Skolų derinimas;
• Atsargų apskaita;
• Vyr. buhalterio deleguotų užduočių atlikimas.

Z

Siūlome:

  • Praktinių žinių ir įgūdžių tobulinimą buhalterinės apskaitos srityje;
  • Lanksčią darbo pradžią;
  • Motyvacinius priedus, priklausančius nuo Jūsų turimos kompetencijos;
  • Puikią darbinę atmosferą, draugišką komandą ir jaukų ofisą šalia upės;
  • Atlyginimas nuo 500 iki 700 Eurų (atskaičius mokesčius).
l

Bendrieji reikalavimai:

• Buhalterinės apskaitos ar finansinis išsilavinimas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Noras tobulėti ir įgyti praktinių įgūdžių buhalterinės apskaitos srityje;
• Rusų arba anglų kalbos žinios būtų privalumas;
• Panašaus darbo patirtis būtų didelis privalumas.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – apskaitininkas (-ė) prašome siųsti iki š. m. spalio 31 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus. 

Ieškome finansų skyriaus vadovo (-ės)

Darbo pobūdis:

  • Pavaldžių darbuotojų darbo organizavimas ir užduočių paskirstymas;
  • Skyriui nustatytų tikslų įgyvendinimas;
  • Buhalterinės apskaitos vykdymo kontrolė;
  • Dalyvavimas skirtinguose projektuose;
  • Apskaitos politikos formavimas ir procesų tobulinimas;
  • Kasdienių apskaitos problemų ir klausimų sprendimas.
Z

Siūlome:

• Atlyginimą nuo 1500 Eurų (atskaičius mokesčius);
• Iššūkių kupiną darbą su skirtingais projektais;
• Draugišką profesionalų komandą;
• Lanksčią darbo dienos pradžią;
• Puikią darbinę atmosferą ir jaukų ofisą šalia upės.

l

Bendrieji reikalavimai:

• Ne mažesnė kaip 5 metų darbo patirtis vyr. buhalterio (-ės) arba finansų vadovo pareigose (darbo patirtis apskaitos ir finansų paslaugas teikiančioje įmonėje būtų didelis privalumas);
• Anglų kalbos žinios (ne žemesnis negu B2 lygis);
• Darbo patirtis su apskaitos programa „Rivilė Gama“ (darbo patirtis su Navision ir/ar Directo programomis būtų privalumas);
• Universitetinis išsilavinimas finansų arba kitose susijusiose srityse;
• TFAS išmanymas būtų didelis privalumas.

Kaip kandidatuoti?

Gyvenimo aprašymą (CV) ir trumpą žinutę apie save su nuoroda – finansų skyriaus vadovas (-ė) prašome siųsti iki š. m. rugpjūčio 24 d. el. paštu personalas@integre.lt.

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus. 

FINANCIAL CONSULTANT

l

Level of responsibility: Executive manager

Employment: Full-time

Working area: Custumer service

Sector: Finance

Apply now if you ready & can perform these functions:

  • Customers’ request management;
  • Consulting the customers on various financial issues;
  • Participation in the sales process;
  • Arranging the customers’ accounting process, supervision of its performance and suggestions for its improvement;
  • Ensuring the delivery of high-quality services to the customers and implementation of the company‘s quality management system;
  • Control of the subordinates functions and organisation of their work.
Z

We offer:

  • Salary from 1500 Eur (after tax);
  • Challenging work with different projects;
  • Team of friendly professionals;
  • Application of advanced technologies and green light for ideas;
  • Flexible start of the working day.

To apply for this opportunity, please send your resume (CV) in English and salary expectations no later than 2019-06-21, to personalas@integre.lt. Please use the subject line “FINANCIAL CONSULTANT”. Confidentiality guaranteed. 

Sąlygos & Privalumai

Geras atlyginimas

Šiuolaikiškas biuras šalia upės

P

Motyvacinė sistema

Mokymai ir seminarai

Karjeros galimybės

Renginiai ir šventės

Turite klausimų? Susisiekite su mumis.

UAB “Integre”

Sporto g. 18,
LT-09238 Vilnius

Tel. +370 5 260 87 87
Faks. +370 5 260 88 60
Mob. +370 656 14035
El. p. info(at)integre.lt

Norite sekti mūsų darbo skelbimus?

Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. Cookies) skirtus sklandžiam svetainės veikimui, kurie apie Jus nesaugo jokių duomenų, pagal kuriuos būtų galima jus atpažinti. Slapukų politika.

Sutinku
×