Buhalterinės apskaitos tvarkymas

 
Svarbiausias mūsų uždavinys – informaciją teikti laiku ir tikslią.

Mūsų paslaugos apima:

  • įmonės finansinių ataskaitų rengimas,
  • mokesčių deklaravimas,
  • mokėjimų planų sudarymas,
  • dokumentų  kredito įstaigoms parengimas,
  • atsižvelgiant į juridinio asmens vykdomą veiklą, apskaičiuojame tai veiklai LR Vyriausybės nustatytus mokesčius,
  • darbuotojų įdarbinimo ir atleidimo dokumentų bei kitų personalo dokumentų rengimas,
  • darbo užmokesčio skaičiavimas,
  • LR mokesčius administruojančioms institucijoms visų privalomų deklaracijų ir ataskaitų teikimas,
  • įmonės ar atskirų padalinių (veiklų, projektų ir pan.) finansinių rodiklių apskaičiavimas,
  • įmonės veiklos rezultatų analizavimas,
  • įmonės piniginių srautų sekimas bei  apyvartinių lėšų įvertinimas, trūkumo galimybės nustatymas.
Atsakomybė už mūsų veiksmus

Mes prisiimame visišką atsakomybę už suteiktas paslaugas, saugome mums perduotą konfidencialią informaciją. Tuo pačiu skiriame dėmesį visiems kliento veiklos procesams, tiesiogiai susijusiems su finansine bei mokesčių apskaita tam, kad iš anksto numatytume galimas finansines ar mokestines pasekmes ir galėtume patarti bei padėti išvengti galimų problemų.

Pažiūrėkite video

apie mūsų teikiamas paslaugas