UAB „Ukmergės keliai“ veiklos sritis – kelių, tiltų ir viadukų statyba bei remontas. Per daugiau nei pusšimtį metų bendrovės specialistų dėka pastatyti net 35 tiltai, 25 viadukai, įrengti 7 tuneliniai pravažiavimai. Šiai bendrovei susidūrus su apskaitos sunkumais, užmezgėme produktyvų bendradarbiavimą, kurio rezultatais galime džiaugtis jau šiandien.
Kodėl įmonei prireikė buhalterinių paslaugų?
Bendrovės „Ukmergės keliai“ direktorius Andrius Latvys pasakoja, kad apie paslaugų teikėjus iš išorės buvo susimąstyta, pastebint vis daugiau kylančių buhalterinių iššūkių, kuriuos išspręsti vidinių organizacijos resursų tiesiog nepakako.
„Pajautėme, kad įmonės buhalterijos skyriui tenka didelė apkrova, matėme nuolatinį kvalifikacijos kėlimo poreikį, taip pat susidurdavome su apskaitos proceso sulėtėjimu buhalterijos darbuotojų atostogų ir nedarbingumo metu“, – prisimena bendrovės direktorius A. Latvys.
Kodėl būtent „Integre“?
A. Latvys pasakoja, kad sprendimas partneriais pasirinkti būtent „Integre“ buvo priimtas dėl profesionalaus požiūrio ir pasiūlytos tinkamos kainodaros. Bendrovei „Ukmergės keliai“ pradėjus bendradarbiauti su „Integre“ neilgai trukus buvo pastebėta besikeičianti situacija įmonėje – pavyko sutaupyti, užtikrinti sklandžius apskaitos procesus ir džiaugtis aukšta suteikiamų paslaugų kokybe.
„Įsitikinome, kad turime partnerį, kuriuo galime pasikliauti kasdieniuose darbuose ir ypatingo dėmesio reikalaujančiose situacijose. Prie efektyvių procesų itin prisideda „Integre“ darbuotojų atsakingas požiūris į darbą – visada stengiamasi kuo operatyviau išspręsti iškilusius klausimus“, – sako A. Latvys.
Ką nuveikėme įgiję kliento pasitikėjimą?
Pradėję bendradarbiavimą ir įgiję kliento pasitikėjimą mūsų kompetencijomis bei darbo principais atlikome visą eilę darbų: perdėliojome apskaitos procesus, optimizavome darbo užmokesčio darbus, perėjome prie dokumentų valdymo per Sharepoint sistemą bei stengiamės atlikti įvairius patobulinimus kasdieninio darbo metu.
Iššūkiai ir kelias į bendras pergales
Bendrovės „Ukmergės keliai“ apskaita yra ypatinga dėl kompleksiško darbo užmokesčio skaičiavimo, informacija yra kaupiama ir sisteminama pagal projektus ar padalinius. Išvystyta valdymo apskaita, pagal kurią daromos ataskaitos bei stebima padalinių veikla. Įmonė pažangi ir stipri dėl valdymo apskaitos proceso, tad iššūkiai atsiranda siekiant tiksliai priskirti sąnaudas – tam reikia itin daug atidumo.„Integre“ klientui suteikiama pridėtinė vertė – patirtis statybų verslo apskaitoje. Taip pat galime pasigirti kompetentingais darbo užmokesčio, apskaitos ir finansų skyriaus specialistais, kurie kliento patikėtas užduotis atlieka vadovaudamiesi patirtimi ir kompetencijomis.
Tik pirmyn
Bendradarbiaudami su „Ukmergės keliais“ sieksime ir toliau išlaikyti aukščiausią teikiamų paslaugų kokybę ir dar aktyviau optimizuoti darbus. Esame dėkingi klientui už pasitikėjimą!